קבוצות בקרב ילדים על הספקטרום האוטיסטי-השוואה בין קבוצות גניות לבין קבוצה במכון לאחר 14 שנות עבודה עם ילדים ומתבגרים על הספקטרום האוטיסטי ברצוני להתייחס לעבודה
תקשורת תומכת חלופית בעבודה עם ילדים ומתבגרים על הספקטרום האוטיסטי אחד האלמנטים המרכזיים בעבודה עם ילדים ומתבגרים על הספקטרום האוטיסטי הוא שימוש בתת"ח. מערכות תקשורת
לכל ילד עולם ומלואו. יש לו מחשבות, רגשות, חושים, כישרונות, תסכולים, חרדות, הגנות, דימוי עצמי, רצונות, יצירתיות, חלומות ושאיפות, ספונטאניות, דמיון ועוד.
בספרות קיימות מספר הגדרות למונח נטילת סיכון, ההגדרות המקובלות הן אלו של דלבק(Dahlback ,1991) ,של צוקרמן (Zuckerman ,1994 ), ושל מאיר וקינן (1984, Meir & Keinan) בהגדרות אלו נעשה שימוש במחקרים רבים.
ב 15 השנים האחרונות חלו שינויים רבים ביחס לתסמונות והגדרת הספקטרום האוטיסטי, שינויים שהגיעו לשיאם בשנת 2013 עם פרסום ה DSM5
מה הם אותם שינויים?